Kära Dagbok...

Kära dagbok..
Nu ska jag berätta om min dröm som jag drömde inatt...
Jag skulle träffa Axel. Så vi träffades och så. Och när vi träffades i början så var han jätte söt och snäll och så.
Så hållde jag upp min hand menande att han skulle ta den. Fast precis då.
Blev han jätteful. Han blev världens längsta, Han blev jättejättetjock. Och helt noobig. Sånhär dålig humor och
ännu mer noobig.... Jag tyckte han var så ful att jag slutade gilla honom... ( de låter lite elakt men men..)
Så vi gick lixom omkring och jag låtsades gillade honom.
Då träffade vi på Emma och Vera, och då gav jag dom blicken * SNÄLLA RÄDDA MIG !!!!!!! *
Och då sa Vera till Axel att jag gjorde den blicken.
Jag bah: neeej...
Så gick vi vidare..
Sen när vi var vid Hemmakväll, Vaknade jag och sa :Fan vad tur att det var en dröm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0